Als je enkel zou moeten betalen als de marketing campagnes ook écht opbrengen, hoe groot zou je marketingbudget dan zijn?
Met dat idee als ultieme doel, werd Leaddriver opgericht in 2020 door Thomas Leeters en een klein, maar erg gespecialiseerd team van marketeers, designers en developers.
Het doel dat Leaddriver voor ogen heeft is om nieuwe marktleiders te creëeren die, zonder rem op hun marketingbudget sterker kunnen investeren in groei dan hun concurrenten.
Onze campagnes voldoen aan 3 voorwaarden
Alles wat we doen moet meetbaar zijn, zodat we conclusies kunnen trekken uit onze experimenten en kunnen leren uit onze fouten. Enkel zo zetten we elke dag een stap dichter naar ultiem succes.
Measurable
Geen enkele campagne die we bouwen wordt ontworpen om eenmalig te lanceren. We werken aan evergreen campagnes die je het hele jaar door resultaten bezorgen en uiterst schaalbaar zijn.
Scalable
Last but not least. We geloven dat marketing altijd winstgevend kan zijn. Zo hard zelfs, dat we vaak volledig no cure, no pay werken voor onze klanten. Hoe groot is dan je marketingbudget?
Profitable
Wie zit er achter Leaddriver?
Leaddriver starte in 2020 met 4 toppers aan boord. En is een voorstander van remote werken.

Thomas Leeters
CEO & Founder

Eline Petrovic
Operations

Glynn Verveckken
Lead Designer
Wat kan je van ons verwachten?
No cure, no pay
We streven naar campagnes die opbrengen. Zichzelf terugbetalen met een sterke winstmarge. Meetbaar en schaalbaar. Dus die garantie geven we ook.
Gekwalificeerde leads
We willen geen tijd verspillen met lage kwaliteit leads. Dus alle leads worden op voorhand gefilterd zodat we onze tijd optimaal spenderen met mensen die WILLEN kopen.
Uitzonderlijk winstgevend
Als je samenwerkt met een marketing partner die no cure, no pay jouw campagne opzet. Dan neem je geen onnodige risico’s. En zijn onze belangen volledig in lijn om een uiterst succesvolle en winstgevende campagne op te zetten.